Kundeservice fjernvarme

Opplever du problemer med fjernvarmen? Ønsker du å bestille fjernvarme, eller vil du si opp avtalen din?
Flytter du inn eller ut der det er fjernvarme, er det viktig at vi får beskjed.

Kundeservice og salgsavdeling

Du treffer som vanlig våre blide kundebehandlere på:
Telefon 22 43 59 80 mandag til fredag kl 8.00-16.00

Send oss en e-post  Kontaktskjema

Har du spørsmål om fjernvarme, og/eller lurer på om din eiendom kan få fjernvarme, får du kontakt med en av våre selgere her:

Kontakt salgsavdelingen

Drifts- og feilmeldinger på fjernvarmenettet

Du kan melde inn feilmeldinger hele døgnet på telefon 22 43 59 80. Ved akutte feilsituasjoner legger vi fortløpende ut informasjon.

Drifts- og feilmeldinger

Tips til hva du bør gjøre dersom vannet eller radiatoren er kald

Klageskjema

Vi ønsker å være til minst mulig sjenanse for våre fjernvarmekunder og naboer. Vi setter pris på din tilbakemelding dersom du oppdager noe vi burde vite om.

Send inn din klage her

Bestilling eller oppsigelse av fjernvarme

Bedriftskunder må i tillegg til foretaksnummer angi næringskode. Denne finnes på registreringsutskriften som fås ved etablering av selskap, eller på Brønnøysundregistrenes internettsider.

Bestill fjernvarme Si opp avtalen 

Leveringsbetingelser

Min side

Du kan logge inn på Min side for å se detaljer om ditt eget kundeforhold og administrere dette. Hvis du ikke har en bruker, kontakt oss på e-post så kan vi opprette en bruker for deg.

Til Min side

Rådgivning

Fortum Oslo Varme tilbyr teknisk rådgivning fra konsulentselskapet Norsk Energi.

Informasjon om rådgivning

Facebook

Kundeservice, konkurranser og mye mer. Gjør som mange andre - følg oss på facebook!

Fortum Norges Facebook

Spørsmål og svar om fjernvarme

Har du spørsmål om Min side, faktura og betaling, flytting eller forbruk?

Les mer

Feil på fjernvarmen?
22 43 59 80 - døgnbemannet
- Vi varsler feilene fortløpende her