Kundeservice fjernvarme
Opplever du problemer med fjernvarmen? Ønsker du å bestille fjernvarme, eller vil du si opp avtalen din?
Flytter du inn eller ut der det er fjernvarme, er det viktig at vi får beskjed.
Kundeservice og salgsavdeling
Du treffer som vanlig våre blide kundebehandlere på:
Telefon 22 43 59 80 mandag til fredag kl 8.00-16.00
Send oss en e-post Kontaktskjema
Har du spørsmål om fjernvarme, og/eller lurer på om din eiendom kan få fjernvarme, får du kontakt med en av våre selgere her:
Drifts- og feilmeldinger på fjernvarmenettet
Du kan melde inn feilmeldinger hele døgnet på telefon 22 43 59 80. Ved akutte feilsituasjoner legger vi fortløpende ut informasjon.
Tips til hva du bør gjøre dersom vannet eller radiatoren er kald
Klageskjema
Vi ønsker å være til minst mulig sjenanse for våre fjernvarmekunder og naboer. Vi setter pris på din tilbakemelding dersom du oppdager noe vi burde vite om.
Bestilling eller oppsigelse av fjernvarme
Bedriftskunder må i tillegg til foretaksnummer angi næringskode. Denne finnes på registreringsutskriften som fås ved etablering av selskap, eller på Brønnøysundregistrenes internettsider.
Skjemaer for kundeopplysninger
Min side
Du kan logge inn på Min side for å se detaljer om ditt eget kundeforhold og administrere dette. Hvis du ikke har en bruker, kontakt oss på e-post så kan vi opprette en bruker for deg.
Rådgivning
Fortum Oslo Varme tilbyr teknisk rådgivning fra konsulentselskapet Norsk Energi.
Kundeservice, konkurranser og mye mer. Gjør som mange andre - følg oss på facebook!