Kontaktinformasjon

Opplever du problemer med fjernvarmen, ønsker du å bestille fjernvarme, eller si opp avtalen? Flytter du inn eller ut der det er fjernvarme, er det viktig at vi får beskjed.

Drifts- og feilmeldinger på fjernvarmenettet

Du kan melde inn feilmeldinger hele døgnet på telefon 22 43 59 80. Ved akutte feilsituasjoner legger vi fortløpende ut informasjon. 

Drifts- og feilmeldinger  Tips til hva du bør sjekke ut dersom radiatoren eller vannet er kaldt

Bestilling av fjernvarme

Bedriftskunder må i tillegg til foretaksnummer også angi næringskode. Denne finnes på registreringsutskriften som fås ved etablering av selskap, eller på Brønnøysundregistrenes internettsider https://www.brreg.no/

Bestill fjernvarme     Leveringsbetingelser    Du kan også benytte papirskjema for bestilling og oppsigelse 

Oppsigelse av fjernvarme

Flytter du inn eller ut der det er fjernvarme, er det viktig at vi får beskjed.

Si opp avtalen     Du kan også benytte papirskjema for bestilling og oppsigelse 

Min side

Du kan logge inn på Min side for å se forbruk, eksportere forbrukstall, se fakturaer og holde orden på brukere og kontaktpersoner.

Til Min side

 

Nicolas Tobiassen
Nicolas Tobiassen
kundekonsulent

Vi svarer deg på spørsmål angående fjernvarme for borettslag, sameier eller nybygg

Ved å fylle ut kontaktinformasjon i skjemaet under, kan vi lettere gi deg informasjon om hvilke muligheter som finnes i ditt område. 
Du treffer oss også på telefonnummer 22 43 59 80 - mellom klokken 08.00-16.00 alle hverdager.

De innsamlede opplysningene (navn, telefonnummer, organisasjonsnummer osv.) blir brukt for å kunne behandle din henvendelse.
Les mer om Fortums personvern.
F1

Facebook

Kundeservice, konkurranser og mye mer.
Gjør som mange andre - følg oss på facebook!

Fortum Norges Facebook

CS10

Spørsmål og svar om fjernvarme

Lurer du på noe angående Min side, faktura og betaling, flytting eller forbruk?

Klikk her for å se spørsmål og svar