Kundeservice
I første omgang ønsker vi at du kontakter vår kundeservice og forteller dine synspunkter eller din klage.
Her kan du komme i kontakt med kundeservice
Rådgivning
Du kan også få hjelp og rådgiving hos andre enn Fortum, for eksempel:
El-klagenemnda
Klagebehandling for strømkunder - Elklagenemndas uttalelser er rådgivende for partene. Nemnda behandler klager som springer ut fra kontraktsforhold mellom energiselskap og forbrukere om overføring eller levering av elektrisk energi.
Forbrukerrådet
Forbrukerrådet er en uavhengig interesseorganisasjon som bistår forbrukerne og påvirker myndigheter og næringsliv i en forbrukervennlig retning.
Til forbrukerrådets hjemmeside
Nettbasert klageportal - ODR
Den nettbaserte klageportalen Online Dispute Resolution (ODR) er et tilbud fra Europakommisjonen for å la forbrukere og næringsdrivende i EU og i Norge, Island og Liechtenstein løse tvister i forbindelse med kjøp av varer og tjenester på nett, uten rettssak.