Logg inn på Min side

Electric heating monitoring

Logg inn som strømkunde

Når du logger inn på Min side eller i appen vår Mitt Fortum, får du full oversikt over strømavtalen din, forbruket ditt og fakturaene dine – og mye, mye mer.

✓ Følg med på strømforbruket
✓ Se hva strømmen går til
✓ Se hva strømprisen er time for time
✓ Se faktura og betalingsstatus

Gå til Min side

Monitoring energy use

Logg inn som fjernvarmekunde

Som kunde hos Fortum Oslo Varme AS skal du hele tiden ha tilgang til det du trenger fra oss, uansett når på døgnet det er, eller hvor i verden du befinner deg. Via Min side kan du finne opplysninger som gjelder ditt kundeforhold.

Logg inn

Vehicle charging

Last ned vår Charge & Drive-app

Har du registrert deg som kunde hos Fortum Charge & Drive, kan du logge inn i ladeappen og få oversikt over dine ladinger og ditt kundeforhold. Her har du også full oversikt over alle våre ladestasjoner.

Last ned app

Ofte stilte spørsmål

STRØM: Hvordan logge inn på Min side?

Logg inn med e-post og mobilnummer du benyttet da du ble kunde, så sender vi en engangskode per SMS.

Du må ha en aktiv strømavtale fra Fortum for å kunne logge inn.

Hvis du har problemer med å logge inn kan du ringe oss på 21496910​, så hjelper vi deg.

STRØM: Hvordan logge inn i appen Mitt Fortum?

Logg inn med e-post og mobilnummer du benyttet da du ble kunde, så sender vi en engangskode per SMS.

Du må ha en aktiv strømavtale fra Fortum for å kunne logge inn.

Hvis du har problemer med å logge inn kan du ringe oss på 21496910​, så hjelper vi deg.

FJERNVARME: Hvordan logge inn på Min side?

Alle våre fjernvarmeavtaler har en hovedkontaktperson. Denne hovedkontakten har fått tilsendt en invitasjon og instruks om hvordan man skal gå frem for å logge inn på den nye versjonen av Min side. Deretter kan hovedkontakten selv invitere flere kontaktpersoner og også administrere disse ved behov. 

Har du fått invitasjonen per epost?
I så fall følger du bare linken og beskrivelsen i eposten.

Har du ikke mottatt noen epost?
Det kan være fordi en kollega eller en annen hos dere er oppført som hovedkontakten for denne fjernvarmeavtalen. Ta kontakt med kontakten hos dere og be vedkommende om å gi deg tilgang til Min side.

Er du usikker på hvem som er hovedkontakten hos dere, eller kanskje eposten ikke har dukket opp? Send en henvendelse til vårt kundesenter, så hjelper vi deg gjerne.

FJERNVARME: Hvordan legge til flere brukere?

Det er lett å legge inn flere som kan hjelpe deg å holde oversikt over både kundeforhold og tilganger til Min side.

Hovedkontakten må først logge inn og sende invitasjoner til eventuelle andre administratorer, brukere og tekniske kontakter. Hvilke muligheter de ulike har, er forklart i samme bilde som brukes for å registrere informasjonen som trengs for å sende ut invitasjoner per epost.