Spørsmål og svar om Fortum Charge & Drive og Recharge

Har nyheten om Fortum Recharge noe å si for deg som kunde? Finn svar på spørsmålet ditt under.

Ofte stilte spørsmål

Må jeg bestille ny ladebrikke?

Nei, du må ikke bestille ny ladebrikke. Din gamle ladebrikke fra Fortum Charge & Drive vil fortsatt fungere på de samme ladestasjonene som før.

Kan jeg fortsatt bruke Fortum Charge & Drive-appen til start og stopp av lading?

Ja! Du kan fortsatt bruke Charge & Drive-appen til nøyaktig det samme som før.

Om jeg er ny kunde og vil bestille ladebrikke, hvor gjør jeg det?

Samme sted som før. I Fortum Charge & Drive-appen!

Finn ut mer om hvordan du bestiller ladebrikke i appen på denne siden.

Må jeg registrere meg på nytt som kunde i appen for å bruke laderne nå?

Nei, det trenger du ikke. Har du registrert deg i appen fra før som kunde av Fortum Charge & Drive så er alt som før.

Hvor finner jeg informasjon om ladestasjonene?

Informasjon om status på alle ladestasjoner blir lagt ut i appen. I kartet i appen finner du alle ladestasjoner og om de er ledige, opptatt eller ute av drift.

Vil denne nyheten påvirke mitt forhold som hjemmeladingkunde av Fortum?

a) Jeg har hjemmelader fra Fortum. Må jeg gjøre noe spesielt nå?

  • Nei. Alt er som før.

b) Jeg har lyst til å bestille en ny hjemmelader. Hvor gjør jeg det?

  • Så hyggelig! Se lenken under

c) Blir det noen forskjell for borettslag og sameier?

  • Nei. Brukte du ladebrikken din fra Fortum Charge & Drive til å starte lading i borettslaget ditt før, så gjør du det samme nå også.

Vil det bli noen forandring når det gjelder kundeservice?

Det vil være det samme som før. Kundeservice når du på 22 55 54 24 døgnet rundt.

Hvem tar jeg kontakt med om det er noe feil på en ladestasjon?

Du tar kontakt på nummeret skrevet på selve laderen, eller vår kundeservice.

Vil Recharge få tilgang på mine personlige opplysninger?

Nei. Recharge får bare tilgang på ladespesifikke opplysninger.

Kommer Recharge til å være over hele Europa, eller bare i Norden?

Recharge vil utvikle ladetjenesten i Norden og potensielt andre markeder.

Vil jeg fortsatt kunne betale med SMS?

Ja. Du kan fortsatt betale med SMS.

Vil det fortsatt tilbys Laderabatt?

Laderabatt er fortsatt noe vi vil tilby per dags dato.